fredag 9 oktober 2009

Fredag

Haha jag dör, jag har vart vaken en timma och redan blivit kallad "hjärtat mitt" och "min lilla ängel" flera gånger. Det låter ju jättegulligt, men det GÅR ju bara inte.
Ja kära nån, min syster satte på tvn vid halv8 och då vaknade jag och var pigg. Länge sedan jag gick upp såhär tidigt frivilligt kan man säga!
Detta har resulterat i massa fnitter och skratt med syrran och mig själv, efter hon åkt till jobbet.
Igår var jag förresten barnvakt åt brorsans ungar. Oda har precis lärt sig gå, så det är mycket roligare att hänga med henne nuförtiden. Först satt vi och läste lite, men sen började vi dansa och vi slutade inte förrns Jacob och Malin kom hem! Blev ju endel Astrid Lingren, Dr Bombay och Absolute Winterparty. Rediga partydängor faktiskt.
Efter Fia slutat idag ska vi ner på stan och shoppa skiten ur oss, sen ska jag till Katne och fixa till mig sen kommer alla mina favvisar och det blir fekkeee!
Hörs då, pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar