torsdag 1 oktober 2009

Torsdag

Jag har just ätit en banan och funderar över vad jag har missat att packa ner, vad som borde göras blabla.
Ikväll efter jobbet drar jag till Fia i Örebro, sen imorgon åker vi till Småland och Ullared, wowow va. Egentligen har jag inget på det där supervaruhuset att göra, eftersom jag tänkte spara endel pengar nu eftersom jag kanske får dubbla hyror. Men men, jag är lite av en shopaholic nuförtin så jag kommer väl komma ut med 40 kassar ändå.
Sen åker vi till Gnosjö och känner på "andan" där (ni som inte fattade var jag menade där är oallmänbildade), och hälsar på bror och det nya tillskottet i hans familj.
Blir nog en fin helg, jag ääälskar min familj!
Var har svininfluensan tagit vägen förresten?
Jaja, vi hörs, tjabba.

1 kommentar:

  1. Funderar också på vart flunsan har tagit vägen! Vilken mediahype, sen ingenting! Ingen kommer känna ett behov att vaccinera för dyra pengar då "det inte finns" längre...! ;)

    SvaraRadera