måndag 9 november 2009

Herr Rätt

Blev inspirerad av Emmys mr Right-lista och gör om den till min.

* Du är man
* Du ser äldre ut än vad jag gör
* Du är längre än vad jag är (annars är du skitkort)
* Du har jobb
* Du har egen lägenhet
* Du har körkort och bil
* Du är snäll
* Du är rolig
* Du är kulturintresserad
* Du är lite tjock (eller ganska tjock)
* Du har inga barn
* Du gillar mina vänner (faktiskt väldigt viktigt)
* Du är musikalisk (helst trubadur)
* Du har skägg
* Du smaskar inte när du äter

Känner du dig träffad? Tveka inte, hör av dig NU!

2 kommentarer:

  1. Haha klockrent! :D

    SvaraRadera
  2. *Du är man*
    Avklarat! Kanske inte med så mycket marginal

    *Du ser äldre ut än vad jag gör*
    Hehe... jag är ju yngre än dig. Men jag tror inte jag ser så djävulskt mycket yngre ut än vad du gör. Eller?

    *Du är längre än vad jag är (annars är du skitkort*
    Här så! En punkt jag klarar av rejält!

    *Du har jobb*
    Ja, massor.

    *Du har egen lägenhet*
    Inte ens nästan...

    *Du har körkort och bil*
    Körkort har jag! Bil har jag tillgång till...
    räknas det?

    *Du är snäll*
    Oh ja! Snäll är jag!

    *Du är rolig*
    Tolkningsfråga... jag tycker jag är kul!

    *Du är kulturintresserad*
    Jo, det får jag nog kalla mig. Kanske inte särskilt brinnande intresse.

    *Du är lite tjock (eller ganska tjock)*
    Check!

    *Du har inga barn*
    Inte än... ;)

    *Du gillar mina vänner (faktiskt väldigt viktigt)*
    Oh ja! Känner väl kanske inte alla så där grymt bra. Men Linda känner jag och gillar!

    *Du är musikalisk (helst trubadur)*
    Yeah... har grymma pianoskills! Sjunga är lite av min grej också.

    *Du har skägg*
    Njae, det skulle vara att överdriva.

    *Du smaskar inte när du äter*
    Hmm... det vet jag inte. Jag tror inte det.


    Det här känns så där. Misslyckas rejält på vissa av punkterna.

    SvaraRadera