fredag 6 november 2009

Ikeja

Jaha så är det visst kladdkakans dag imorgon, sa dom på Malou. Det är ett härligt program. Nanne Grönvall ska köra en aukustisk version på Håll om mig, wow säger jag bara!
Men jag ska snart iväg till Örebrot, fast syrran är sjuk och kanske inte orkar med Ikea, träligt I say. Ikea är INTE lika kul att gå på själv. Helst ska man ju gå med hela familjen och skrika och alla ungar ska böla/springa runt benen på okända människor och irritera.
MEN det är ju snart jul, alltså kommer det vara massa julgrejs framme, det gillar jag. Men jag är ju ute efter matta och hyllor! Liksom skärp meh.
Men okej jag ska få pressseeennteer av brorsan och hans family idag, dom har typ JÄMT bra paket! Det blir nog fiiinfint fifan.
Nämen vi hörs. Bjur på en till Fulheten-bild. Höhöhö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar