måndag 27 september 2010

Den gamla mobbisen

Jag har fixat med trasiga och hela minneskort till mobilen och nu ligger gamla kort på datorn. Här är lite smakprov:

Kristoffer, jag och Joar var och bowlade med våra alter egon christoffer, emmelie och johan.
Läcker skyltdocka på Myrorna i Örebro, lite casual pälsjacka matchat med militärhjälm och horskor

Något för den där JimmieLäcker Linda Råsbrög
Två läckra Linda Råsbrög. Oj, den ena var visst jag.
En till bild på mig och Linda

Trashkvällen hos Rasmus i somras, med grogg, alkoläsk och korv med bröd.
Läcker bild på mig och kombon på relativt dålig affär kan man tänka sig
I somras i Hulta när jag lyckades lägga mig i fågelbajs hela tiden.

Jaha, det var det!

1 kommentar:

  1. åh vad hemsk du är. bara för det tänker jag lägga upp en liknande bild på dig på MIN blogg, din hynda<3

    SvaraRadera