söndag 6 februari 2011

En lista från nån läcker quinnas blogg

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att det gick så bra på jobbet i det moment jag inte brukar känna mig säker.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sooov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på Solsidan med Emmy och Johannes
Det sista du sa högt: "Ja, man har ju bara 60 sekunder på sig!" Om tvprogrammet minuten, där man skulle sortera 50 godisar i färgordning i olika skålar.
Det senaste någon sa till dig: "Det där är ju svårt!" ang ovanstående.
Vad har du druckit idag: Vatten, kaffe, trocadero (crazy!)
Vad var det senaste du åt: Pulvergroda
Vad var det senaste du köpte: Mjölk, godis, sköljmedel (crazy!)
Vad är det för färg på din ytterdörr: Trist grön
Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt - kväll
Godaste glassmaken: Jag gillar ju på riktigt romrussin. Men den där halfbaked B&J är ju trevligt också.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kärlek är ju att ta i, men jag har ju känt av Uhlala vid första anblick och sedan "fixat" det så att säga, hehe.
Sover du tungt: Inte tyngre än andra. Eller alltså, jag är ganska tung.
Drömmer du mardrömmar: Det händer. Och jag kommer ofta ihåg mina drömmar vilket är hemskt när jag drömmer otäckt. Jag är skitlättskrämd.
Trivs du med ditt jobb: För det mesta! och de är nog ömsesidigt så att säga, hehe.
Favoritklädsel: Någe slinkigt!
Favoritlåt just nu: Min Kvide Russer - Kaizers Orchestra
Vad ser du om du tittar till höger: Vardagsrumsväggen och hyllan med stereon, lp-spelaren och annat tjafs i.
Vad gör dig glad just nu: Att jag har varit ihop med PVn i 5 månader idag och det känns så bra!
Vad ska du göra härnäst: Har inga mer planer för ikväll. Lär ju bli något så kultiverad som att kolla på tv med kombon och sällskap.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Relativt neutral, inga direkta känslor. Lite bajsnödig.
Favoritgodis: Pulvergroda förtillfället.
Kläder just nu: Myzi långkofta och jeansLEGGINS
Sommarplaner: Semestra! Blir ju första betalda semestern va. Ganska betald iaf.
Hur många kuddar sover du med: Två. Skulle nog klara mig med en, men alltid är det ju någon som ska lägga sig bredvid!
Spelar du något instrument: Lite gura, lite bas, lite piano, lite orgel
Morgon eller nattmänniska: Mer morgon isåfall. Är ju ganska dålig på att vara vaken skitlängt.
Vad är viktigast för dig: Familjen, vännerna och kärleken. Och pengar.
Är du kittlig: Mja, inte värst tror jag. Man blir ju inte kittlad så mycket nuförtiden.
Snarkar du: Säkerligen, men han jag sover med ibland överröstar alla snarkningar i världen ungefär ändå.
Stjärntecken: Skorpion. Eller? Dom har ju bytt nu tydligen.
Äckligaste insekten: Getingjäklar, fy sjutton. Eller ja, alla jädra insekter som kan göra en illa.
Längtar du mest efter just nu: Prag-resan och våren och parkhäng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar