fredag 26 augusti 2011

begagnat köpevatten

Sebbe kom hem igår till slut ifall ni undrar. Han var jättefull och jätteglad, han hade haft superkul och träffat massa roliga människor.
Älskade livet då alltså.
Han frågade hur jag haft det och jag svarade att jag inte hade haft så himla kul och att det inte kändes bra och sådär.
Och så frågade jag honom, hur han haft det;
- Vill du verkligen höra det? sa Sebbe med massa promille i kroppen
- Ja det är klart
- Är du sääker..?
- Ja, berätta nu.
- Asså... jag har haft typ den roligaste kvällen i mitt liv...
Så skämdes han för det! Haha, han är knäpp. Jag är glad för hans skull. Ska bli kompisar med hans polare sen, de ska ju bli psykologer och sådär. Som jag EGENTLIGEN borde ha blivit, meeeen men.
Okej, jag ska inte vara bitter mer, det har bara gått en endaste dag, det blir nog bättre.

Tänkte att jag skulle bli lite piggare av att pw:a lite, så jag tvingade mig ut i skogen. Det var jättevarmt.

Tog en go köpevatten från kylen, som vi alltid har fylld med sånt, man har ju sett på cribs liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar