måndag 20 december 2010

Tjabba!

Jaha, jag sitter i Marsjö för tillfället och kommer tillbringa mycket tid här. Har nämligen inget direkt superviktigt att göra i Örebro innan nyår.
Så nu håller jag på med de sista uppgifterna i geografin, när de är klara - förhoppningsvis senare idag eller imorgon- är jag LEDIG!
Så jädra skönt!
Har jullov kan man säga. Fasen va gött.
Då ska jag ba va liksom! Bah sticka!
Eller okej, kanske inte sticka, men inte använda hjärnan alls iallafall.
Dega, läsa, kolla dvd, hångla, va med kompisar, gå på toa, äta mat, sova och annat gött som man bara GÖR liksom!
Hehe, "dega" är en jädra nice aktivitet... Man ba känner hur kroppen jäst till sig efter jul och hela kroppen är som en överjäst deg ungefär.
"Jordgubbar som plumsar ner i mjölk. Fyfan va gött." Haha, ja det kom jag att tänka på nu bara sådär. Kände för att dela med mig av mitt innersta.

Jaha, nä nu ska jag väl fortsätta med "den globala uppvärmningen". Det bästa är att jag redan gjort ett arbete om växthuseffekten så jag skriver typ om mitt gamla arbete.
I'm so CRAZY!
Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar