torsdag 9 december 2010

Wolli bolli

Tudiloo!
Har ju varit lite dåligt med uppdatering på den senaste tiden. Det har väl varit fullt upp kan jag tänka mig.
Nä, men det har ju varit jobb hit och dit, lite skola, vardagsgrejer som handling och städning osv. sen har dagarna liksom bara gått.
Det som hänt sen senaste uppdateringen... eh... Sebastian och jag = 3 månader tillsammans och firade med bio. Och inte vilken som helst, utan Paranormal Activity 2!
Hujuj, wow wow alltså! Men den var faktiskt läbbig vissa stunder. Det var jag, sebban och två tjejer till i biosalongen, vi satt bredvid varandra och skrattade och skrek med varandra.
En trevlig måndags-kväll!

Imorgon ska vi på Idol-finalen med jobbet, som nu är en tradition för mig, då det är tredje året i rad! Meeen inte så spännande, för jag har inte hängt med värst i år och alla vet ju att Jay kommer vinna ändå liksom. Vilken skräll annars!

Ja nä, men nu ska jag väl göra massa roliga saker nu, innan Emmy vaknar. Hon kommer verkligen missa något. HEHEHHE.
Pusshej

1 kommentar:

  1. Gue såg just Aftonbladets TV där Jay bekräftade att han och Minnah är ihop, hujujuj! Nu vet du det! ;)

    SvaraRadera