måndag 5 september 2011

Obs!


Alltså, jag hoppas ni förstår att inlägget under här, var lite skämtsamt.
Okej, det var inte jättekul, men det är väl så himla white trash att på riktigt posta sådana "kloka ord".

Jaha jag kom nyss hem från att ha tränat! Är ju så jädra duktig. Har inte vart där på typ hela sommarn, meeen ändå. Hehehehe.
Blev så himla himla svettig. Har nog inte svettats så mycket på gymet nånsin. Glömde såklart en såndär liten handduk att torka fejset med också så det bara RANN.
Uäk.
Det bästa är att det var av 30 min crosstrainer. Hårt va? Jo men jag köttade faktiskt på.
Såg ut typ så. Fast det var inte i Pias gamla lägenhet i Kholm och jag hade inte klänning.
Men den blåa svetten var precis sådär.

iDAG VILL JAG KOLLA PÅ EN CYKEL. Oj, det var visst caps på. Men det var ju himla viktigt!!! Jag köpte en cykel i fredags faktiskt, men den är jag inte nöjd med har jag märkt, så jag tänker byta upp mig. sÅ NI VET!!! Hehe skoja.
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar