tisdag 23 mars 2010

Tjena liveh!

Idag känner jag mig glad, så himla härligt!
Har haft en fin dag än så länge. Började med god frukost och nyhetsmorgon. Har gått och handlat och känt mig som en kärring när jag kom hem, eftersom jag tydligen hade glömt köttbuljongen i affären. Fattar inte vart den tog vägen, för jag minns med tydlighet när jag la den först på kassabandet. Ja, det är ett mysterium vi aldrig kommer få veta upplösningen på.
Så jag fick ha grönsaksbuljong i gulashsoppan jag gjorde förut!
Gud vad spännande det måste vara att läsa det här, kan jag tänka mig!
Ni sitter väl som på nålar och undrar om soppan blev god ändå? Och JA, mina kära vänner, den blev helt godkänd! Även om köttbuljongen skulle ha gjort sitt till alltså...
När jag alldeles nyss åt den så ringde Sabina och snackade lite och vi bestämde att vi skulle ses i veckan, härligt!
Jaha, snart ska jag iväg till jobbet, sen är jag ledig resten av veckan. Så om nån mer vill hänga med mig (vem vill inte det?) får ni gärna höra av er!
Goodbye

1 kommentar: