tisdag 8 juni 2010

ja nej ja nej

Igår var ju förresten Emmy och jag och kollade på två lägenheter. En var helt okej och skulle bli omtapetserad i september, så den är vi lite sugna på dårå.
Den andra var ett jädra råtthål alltså. Äckliga tapeter, små fönster och kändes allmänt otrevlig. Så otrevlig så vi på riktigt sa NEJNEJNEJ när vi kom ut därifrån.

När jag kom hem igår tänkte jag på hur bra jag har det. Jättefina vänner, familj och nu när jag träffat Jack kan jag ju dö lycklig, haha.
Alldeles nyss satt jag dock och var förbannad på hur folk kan bete sig så himla omoget. Särskilt när de fått i sig alkohol.
Med folk menar jag egentligen karlar och med omoget menar jag egentligen elakt, sexistiskt och så jädra korkat helt enkelt. Man kan tydligen ställa sig 4 på morgonen, snacka skit om brudar och indirekt säga fuckyou Emelie, jag vill inte ha något med dig att göra.
Det är synd att karlar inte ska vara vuxna förrns vid 33-årsåldern.

2 kommentarer: