onsdag 16 juni 2010

Ojoj, det var länge sen jag uppdaterade. Ni dör väl nästan kan jag tro.

Det har ju inte hänt så himla mycket på nästan en vecka, det ska jag erkänna.
I fredags träffades jag, Lollo och Joar, gick till Harrys och åt sketagod mat! Sen gick vi hem till mig och dit kom också Lindabinda. Där satt vi hela kväll med varsitt glas vin (utom Joar, han körde. hostpussyhost).I lördag var jag på dejt faktiskt. Med mitt-nummer-på-en-lapp-snubben. Det slog tyvärr inga gnistor, men det var härligt att bli bjuden på fika och öl. Haha!
På kvällen när jag kommit hem, dök de godingarna Joar och Lollo upp igen! Vi korkade upp och efter en stund kom min kära syster! Henkepenke kom förbi en liten sväng också och vi hade så himla trevligt allihopa!Senare drog vi oss till RIVA, där Ulle och My (syrrans bandkompisar) spelade. Utan min syrra alltså, dom har ju inte plats för trummor på det där lilla stället. Jag fick även sjunga en låt, fast det var nog inte det vackraste man hört riktigt. Det var nämligen lite för sent för mig och "jag vill vara din Margareta" så att säga. Men ojoj vilket drag det blev! Intalar jag mig själv iallafall.

På söndagen kom Linda hit, vi var bakis tillsammans och kollade på Sex and the city hela dagen.
Måndagen bestod av jobb och färd till Marsjö, där syrran, jag och morsan beställde spa-resan till Tallin!
Igår jobbade jag igen och ikväll ska jag dit igen. Dock blir det inte arbete utan alla vi ska grilla och säga adieu innan alla går på semester och flyttar och halledudanemej.
Nu ska jag packa väskan för imorgon bär det av till Gnosjö och namnvigning för lilla Kerstin. Har köpt en prinsesstårte-body och ett Hello Kitty-gosedjur. Hon kommer bli så jädra glad!!

Vi får synas massa nästa vecka mina vänner! Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar