söndag 27 juni 2010

det senaste

Hjälp vad mycket som hänt. Det har vart midsommar och drama och massa skit men mycket kul också!
För att sammanfatta det skitkort så;
Midsommarafton spenderades i Marsjö med mina bästaste.
Midsommardagen bestod i bada i Bagarn, käka pitsa, åka till Högsjö och dricka sprit sen till the famous Brevens. Betyget på det är: mjaa.
Idag har jag vart med Emmy hela dagen och gått guidad tur på Säfstaholms slott, sedan drog vi oss tillbaka åt varsitt håll. När jag kom hem handlade jag och kunde inte motstå frestelsen att köpa New Moon. Självklart står det ju tuffa killar bakom mig i kön och fnissar. Hade vart okej om de var umgdomar eller folk jag inte vet vilka dom är, men det var verkligen såna man skäms inför. Ska inte namedroppa, men de är väl "bekantas bekanta" kan man säga.
Redan innan det där hade jag precis fått en våg av bakishet och kände mig hemskt osugen på livet, vilket späddes på rätt bra där.
Även nu ikväll har jag sagt hej då till M och bestämt att vi inte ska höras på ett tag, vilket var ett bra beslut men inte så kul i livet.
Och syrran är utomlands också.
Ja det är ju alltid nåt, som en brukar säga! Åh.
Ska väl sätta på den där jädra filmen nu då, och hoppas det blir bättre.
Adieu.

3 kommentarer:

  1. Är det du, Joar och Linda som fastnat 1:57 in i denna, månntro?


    http://www.youtube.com/watch?v=mjRG1ooEA24

    Tycker att det ser ut som er. Skoj att ni fastnat i en reklamfilm för Katrineholm i så fall.

    SvaraRadera
  2. Ah, precis i början såg man ju er ännu tydligare, såg jag nu.

    SvaraRadera
  3. Typiskt, nu spärrade de filmen tills den blivit godkänd av kommunen.

    SvaraRadera