torsdag 2 juni 2011

Natten är mörk. eh.


Inatt håller jag mig vaken länge. Imorgon ska jag nämligen jobba min första vakna natt, ever! Sådana är det på nya jobbet serrni.
Det som är lite jobbigt är att jag är lite förkyld och det snorar igen och huvudvärka lite extra nu när jag börjar bli trött känner jag.
Det som är bra är att jag är lite förkyld och sov länge i morse och en tupplur tidigare idag.
Nu är klockan 2.22. Min kille Sebastian sa att "man kanske håller ut till 3", han är ju van vid att jobba natt. Men jag känner att jag kanske kan hålla ut längre! Det vore ju coolt.
Har roat mig med att vaxa benen. Det gick sådär, men det är mindre hår på dem iallafall!
Har fått ett myggbett på benet, det är rött som ni ser. Har ej vaxat sönder mig alltså.
create avatar
Hehe, ser superkul ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar