söndag 12 juni 2011

Natten när vi träffade Movits och jag bitchslapade en kille på Frimis.

Om ni var uppmärksamma och är riktiga Ämälä-lovers så kanske ni såg att förut fanns det ett riktigt äckligt inlägg här i bloggen. Det var min käre boyfriend som blogg-rapeat mig, den saten.
Det var en bild på en toalett med bajs i. Mycket moget.
Men igår hade vi en jättetrevlig kväll, innan rejpningarna gick över styr.
Jag, Linda, Linnea,Micke, Pontus och Sebbis hade samlats på Granrisvägen för att festa och peppa för att se Movits!
Det var superkul här, med spel och skratt och tjo och tjim, sådär kul som man har!
Meeen, vi "missade" taxin som skulle hämta upp oss, lite dålig kommunikation där. Så vi kom för sent för att se bandet och blev lite besvikna. Men vi festade som djur ändå så att säga.

När det stängde gick vi och käkade, sen när vi är på järntorget för att försöka få tag i en taxi, ser jag ett gäng killar som står och pratar om mat.
Jag går fram och börjar prata om att vi just varit på grillcorner just, där kan dom äta! Och efter nån sekund, insåg jag att det var ju själva Movits jag stod och försökte få kontakt med!
Alla utom han med saxofonen, ni vet. Bröderna alltså. Asså, ni hör ju vilket fan jag är!
Sen började Micke ta fram mobilen och skulle ta kort med dom och jag nästlade mig in där. Så det blev ett gäng kort på oss!
Jag tar och snor från Linda och Mickes facebook, bara helt fräckt!

På den nedersta sa jag typ "gör såhär med armarna, så de blir sådär gangsta!"
Man ser ju riktigt cool ut.
Fan, jag har verkligen blivit tjock. Are. Hehe. Blir till att dra ner lite på kvällsmackorna, som Mona och Ansi skulle sagt!

Nä men godnatt lovers. Hoppas ni blir lika lyckliga som jag en dag. Dagen när jag träffade mina idoler! Dom är bäst.
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar