söndag 25 april 2010

Helga

Oj vilken seg dag detta varit. Kaaan ha berott på vinet igår.
Hade en himla trevlig kväll med Julia, Micke och Niklas. Först var vi hos J & M och drack lite, sen vidare ner på la stada. Träffade skabbigt och lite kul folk på San Marino, gick vidare till Picasso eller RIVA som det heter nu. Där spelade Ulle och My, alltså syrrans bandmedlemmar! Dock var ju inte syrran med eftersom dom inte får plats med trummor där, plus att hon är i Paris.
Och VEM mer träffade jag och dansade tryckare med? Pizza-Jan! Han bjöd mig på cider och var en riktig gentleman, sen sa han "hade du inte vart så ung hade jag blivit förälskad i dig". Han är för härlig den där Janne! Haha!
Sen gick vi vidare till Lilla, sen är det lite blurry. Men trevligt vare!
Vad har ni gjort i helgen mina vänner?

Nu ska jag slöa skiten ur mig. Adieu

1 kommentar: