måndag 5 april 2010

som ni saknat mina updates

HALLÅ BLOGGIS!
Nu är jag hemma på Kapellgatan igen efter typ en vecka i Marsjö.
Har inte så mycket att uppdatera med. Eller jo, jag har lite pics från förra fredagen, dom ska väl upp här en vacker dag!
Och tack själv Henrik för fredagen och att du spillde ut 40 liter öl på min finaste duk!
Nej okej, det gjorde faktiskt INGENTING. Den är inte tvättad än dock, men jag tror den klarade sig ganska bra.

Imorgon ska jag upp 5.30, känns sådär va. Men det brukar gå bra.
Tycker f.ö. Stigbjörn i Boston Tea Party är lite spexig.
Godnatt

1 kommentar:

  1. 40 liter öl skulle inte sitta helt fel till helgen. Du kan inte vrida ur ett par liter ur din duk då innan du tvättar den? ;-)

    Boston Tea Party förstörde min förskönade bild av livet som sjöhäst.

    SvaraRadera