måndag 12 april 2010

Örebro

Sitter hos syrran och lyssnar på World/Inferno... i solen. Himla fint faktiskt.
Hon fyller ju år idag min bästaste syster! 27 små år, fast hon inte ser äldre ut än 22!Senare ikväll ska vi äta på restaurang som jag skulle bjudit på var det tänkt, men märkte till min stora fasa igår, att jag glömt min plånbok hemma! Så jäkla klantigt. Blev förrrbannad!
Men eftersom min syster är så rik så får hon låna ut pengar till mig, hehehe. Nämnde jag att hon var singel och gillar mysiga kvällar lika mycket som en partykväll på stan och långa skogspromenader?
Ställ er i kö mina vänner!
Nu ska jag nog brygga mer kaffe och njuta av livet.

2 kommentarer:

  1. Klockrent att glömma plånboken hemma. Jag har en trevlig överenskommelse med åtminstone min ena syster om att vi inte köper något till varandra. Den andra har skaffat två barn som gärna ska ha presenter också.

    Jag skulle ha gissat på 25.

    SvaraRadera
  2. Fast jag gillar att ge presenter! Iallafall lite då och då. Ja, typiskt barn, dom ska bara ha och ha och ha!
    Javisst är hon fräääsch.

    SvaraRadera