onsdag 7 april 2010

isbjörnen klitor

Jag dör av mig själv ibland alltså.
När jag kom till jobbet idag var det fullt på parkeringsstället så jag fick ställa bilen på gräsmattan.
Dålig idé.
Bilen kom inte loss när jag skulle därifrån nämligen. Den hade sjunkit ner i leran och fick inget fäste, så dom fick dra loss mig med sin Volvo. Och nu ser min bil ut som att en kort person haft diarré och släppt ut det på min bil.
Jaha, sen på vägen hem höll jag på att köra på en hare, det va ju så jävla typiskt. Kände mig dum efteråt, eftersom jag skrek HEJ HAREN! i falsett när jag såg den i vägkanten och inte tänkte ett dugg på att harar är lite tröga och ofta vill springa framför bilen i strålkastarljuset. Som tur är så har jag skitbra bromsar på Fiaten så haren klarade sig.
Oturskväll alltså. Vet inte om det kan ha nåt att göra med det där, att jag tänker med röven?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar