torsdag 6 maj 2010

Alla som inte våldtar är dansbandsmän

Ännu en rätt fin dag har passerat. Jag mötte Hanna på stan, sen gick vi och smoothade oss på Sultans. Och helt bara sådär så ser vi en lång gänglig gobit komma gående - våran vän Kristoffer!
Vi satt och pratade en stund och gick ner på la stada. Där var det sån bordsloppis, som jag såg att någon skickat en insändare om i tidningen. "Herreguuuud HUNDRA kronor för att sälja allt mitt skit jag haft i garaget i 14 år på ett bord! Det är skandaal!" Personen hotade till och med att flytta till en stad, där dom bara tar 40 kronor för ett bord.
Ruggigt.
Meeen, jag köpte ingenting.
Sen cykla jag hem. Det gick asfort, jag dog nästan.
Åkte till jobbet och jobbade lite. Och nu är jag hemma igen!Min data stendog alldeles nyss också, så himla typiskt. Alltså, den lever nu.
Phu, kan jag bli trött någon gång, det är tråkigt att vara vaken.
Hörs då, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar