måndag 17 maj 2010

Tjena liveh

Jaha, jag sitter i Örebro och min parkeringstid går ut typ NU men jag brymente. Det vore ju så himla typiskt om en p-lisa (vad är det för jädra titel egentligen?) kom och gjorde livet surt för meh.

I torsdags åkte jag med mor och far till Småland för att hälsa på min bror med familj. Det var trevlig, även om jag blev kallad TuttNäsa av tvillingarna och jag har lite ont i knäna efter att ha hjälpt till att skruvat trall.
I lördags åkte vi hem, det blev att piffa sig lite sen vidare till Rasmus som fyllde år! Vi hade himla jättetrevligt där med korv, bostongurka och allt annat som gör livet värt att leva.
Sen vidare till öltältet. Är det verkligen kul med sånt? Näe, knappast.
Dock träffade jag ju på en "gammal bekant" som jag hängde med hela kvällen, vilket jag känner nu var lite onödigt kanske, förlåt mina fina kompisar som jag övergav!

Igår söndag, åkte jag alltså hit till Öret för att vara bakis med syrran, en liten tradition.
Klockan 14 börjar jag jobba, så nu blir det till att döda tid och hoppas att den där jädra porrlisan inte sätter nån böteslapp på min lilla Fiat!
Pussehhhejbjur på en läcker bild jag hitta på syrrans datta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar