söndag 30 maj 2010

Okej, nu kommerom!

Jag har ju tagit mest turist-bilder dårå. Här står jag och Emmy och läser om Ruinen i Brahehus!
Det var ju så tjusig utsikt mot macken och restaurangen. Det var där Joar och jag såg Victoria och Daniel för två somrar sen!!
Det var även urtjusig utsikt åt andra hållet!
Åh vad vackert, sa Joar
Land i sikte, sa vi, och vad vi skratta vettö!
Sööött!
Åh typiskt, jag hamnade i fängelsehålan.
Ja, sen är det ju ett ganska rejält hopp till nästa dag. Emmy och jag sitter och väntar på att Gustavs föreställning skulle börja.
Och där är Emmys väska ja! Den lyckas nämligen synas rätt ofta. Kan lägga upp en läcker video på det senare.

Ja, det var en kortkort (som min kjol) sammanfattning i bilder. Emmy stod nämligen för den mesta dokumentationen. Kolla på bilderna HÄR vettja!

1 kommentar:

  1. Åh, ni var ju vid det ikea som jag var på intervju i ju, såg jag i Emmys bilder. :)

    Verkar ha varit en fin roadtrip! :)

    SvaraRadera