tisdag 25 maj 2010

Just det!

Ja igår sa min kollega Madde "var du i Göteborg i helgen alltså? Dannes (pojkvän) lillasyster hade ju lagt ut massa bilder på dig på facebook!"
Men herregud tänkte jag, vad är det här nu då, jag känner inte hans lillasyster ens.
Så loggade Madde in sig och visade mig bilderna. På denna tjejs sida fanns en mapp från Julias fest och Statt, där jag har lyckats komma med på VÄLDIGT många bilder. Flera där jag är i "rampljuset" så att säga.
Visst känner jag igen tjejen och hon var där, men jag har ju aldrig pratat med henne, visste ju inte ens vad hon hette!
Är det inte lite konstigt att lägga ut så många bilder på någon man inte känner, på FB?

1 kommentar:

  1. Hon hoppades kanske att någon skulle tagga dig så att hon skulle få reda på vem du är! Hon tyckte väl att du var cool! :)

    SvaraRadera