onsdag 6 oktober 2010

Det är okej.

Okej, nu känns det bättre.

Som sagt så har Sebastian och jag vart tillsammans en månad idag och det känns så himla bra! Trodde väl inte att jag skulle bli tokkär i en borgarkille utan skägg, han är inte ens astjock liksom, men så blev det visst.
Det är ju lite konstigt eftersom han kallar mig fläskpadda och varulv hela tiden, men jag försöker ge igen och lyckas skitbra, så vi ligger lika.
Fast för det mesta är han himla fin och pussar mig på axlarna mitt i natten och säger att jag är perfekt även fast det är en naken skitsnygg hollywood-tjej på tv samtidigt.

Vi är så jädra asgulliga.
Puss puss Sebastian du är min bästa pv.

4 kommentarer:

  1. Älskling, just nu finns det inte tillräckligt med ord för att beskriva vilka underbara känslor jag har för dig. Du är verkligen den finaste i hela världen! Du är den finaste för mig.

    SvaraRadera
  2. Ni är ju obeskrivligt söta ihop och mot varandra! Fortsätt så! :)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Vad söta ni är. Sitter och dricker en kopp varm choklad här. Den började plötsligt smaka surt när jag såg er.

    SvaraRadera