onsdag 6 oktober 2010

Kuken

Åh, jag sitter här och bölar lite, älskar att jag typ har skaffat mig världens lägsta gråt-tröskel.
Men fan, jag blir så less på att jag inte kan ta ledigt en lördag när jag ska göra nåt. Skulle egentligen ha sjungit på Världens barn-gala i Vingåker på lördag, men kunde inte byta bort den för vi har typ EN vikarie och hon ska förstås vara sjukskriven.
Fan fuck helvete. Det här är ju skitsamma att jag skriver, men jag är så förbannad och måste skriva ner så ni tycker synd om mig.
Jaha, så har jag ett prov ikväll och ett imorgon också, det är ju faaaaan att man inte har tid med sitt eget jävla privatliv!

Emelie, lugna ner dig, nu överdriver du.
Jaa, det gör jag men man skulle fanimej ha en pausknapp i liveh.

Pfft, men snart ska jag ta en snabb kaffe med min PV, för vi firar en månad idag.
Eller firar och firar... höhö. Nej men det känns bra. Puss puss

1 kommentar:

  1. jag tycker synd om dig iallefall. date snart, du och jag?

    SvaraRadera