måndag 18 oktober 2010

Jaha så ba pluggar man hela tin.

Jaha, så har jag kommit lite efter i skolarbetet.
Eller inte efter, men jag borde börjat med dom här stora uppgifterna lite tidigare.
Men jag har ju haft häcken full så att säga. HE HE HE! Okej skoja.
Nej men jaha, så läste jag min mail liiiite sent och lärarn ba "Du måste jobba mycket snabbare. Lämna in PM 4 november".
Okej, detta p.g.a jag sökt till universitetet och betygskompletteringar ska vara inne senast 1 december. Man ba TACK LIVEH.
Detta känns ju gaaanska stressigt va, eftersom det är typ två veckor kvar och alla andra i hela världen har en månad extra på sig.
Men men, jag kan fixa det här.
"Du har ju svenska språket!" som en av lärarna uttryckte sig. Och ja, det har jag ju. Alltså ganska mycket fördel från de som går i mina klasser.... Ehehehehhehe.

Fyfasen, nu blir växthuseffekt för hela slanta. Uh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar