tisdag 11 januari 2011

En lista jag snodde av Sandra. Som om hon gjort den själv liksom, hehehehe.

Hur var året 2010 för dig? – Nästan enbart bra! Överlag har det varit ett fint år.
Bättre än 2009? – Ja, det är jag nästan helt säker på!
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? - Att jag flyttade till Örebro med Emmy och blev ihop med Sebben.
Har du flyttat under år 2010? – De vetu! OBS! entreafortva.blogspot.com
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Visst vettö. En som gått hett i år är ju Dum av dig - Daniel Adams Ray. Man kan ju kolla min bästa spotify-lista Pow! som är den som uppdateras oftast.
Har du kysst en främling? – Innan Sebbis var främlingskyssande min hobby.

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – SÖÖÖÖÖT!
Har du varit kär? - I wish... Haha klart jag har!
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Typ alla.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Typ alla.
Har du haft ett hemligt förhållande? - Vad är det för mening med det? Man blir ju ihop med någon för att kunna skryta på facebook liksom.

SORG & HÄMND

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – I wish... Skoja! Nej, det har inte hänt.
Har någon i din släkt avlidit? – Ingen jag kände.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej, men man kanske borde gjort det ett par gånger.
Varit i slagsmål? – Det kan jag väl inte tänka mig.

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Ehehehe, kanske det.
I så fall vad? – Eehehehhee
Har du skämt ut dig? – Haha, ja det kan jag ju tänka mig. Dock har det varit i ett allt för berusat tillstånd, tror jag.
Har du ljugit för en vän? – Inte särskilt grovt tror jag.
Har du varit ute en hel natt? – Asså ja, självklart. Bryr mig inte liksom!
Har du blivit tagen av polisen? – Ja i röven. Skoja!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja men dom snarkar ju så jävligt.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Tråkigt annars...

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – Wadköpings UC
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Nej, jag pratar inte med någon.
Hatar du någon på din skola? - Eh ja. Det är ju jättemånga invandrare i skolan. Skoja! Fast det är jättemånga.
Har du gjort något framsteg? – Jag fick ju skitbra betyg i höstas försjutton!
Haft alla rätt på ett prov? – Ett poäng ifrån en gång... :(

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Vänner och vänner... Umgåtts mer med gamla bekanta kanske. Och sen blev jag ju ihop/kompis med Slebbus
Har du förlorat en vän? – Förlorat och förlorat...
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? – Det hade varit roligt!
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Konstigt om man bara gick framför sina kompisar hela tiden.
Har du ljugit för en bästa vän? – Var inte det en fråga om det förut?
Har du haft en relation med en vän? – En vänskapsrelation kan man ju kalla det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar