onsdag 19 januari 2011

varning för töntigt inlägg

men fyfasen vad jag är kär i Sebastian.
Han är verkligen min bästaste bästa pojkvän någonsin. Det är knappt så jag förtjänar honom, för han är så snäll och jättebra jämt och jag är en bitterfitta helt utan anledning.
Så får jag dåligt samvete för det jag sagt efter ett tag, men har inte guts nog att säga förlåt. Fast jag tror han förstår att jag bara sprattlar ur mig det där, utan riktig mening.
För det kan inte vara så lätt att vara tillsammans med mig, men han kan hantera det på något sätt. Han förklarar att det är för han växt upp med en äldre syster.
Tur för mig.

Sebastian, du är verkligen bra för mig. Eller vi är kanske bra för varandra.
Du betyder faktiskt mer för mig än jag trodde någon skulle göra på länge. Inte var jag beredd på att jag skulle hitta min framtida man på Lindas fest i somras.
Du är helt fantastisk Sebastian. Jag tycker så mycket om dig. Man skulle nästan kunna säga att jag älskar dig.

Åh gud, vad cheesy. Men godnatt.

1 kommentar: