tisdag 11 januari 2011

Mitt 2010 i bilder och lite text! MYS!!

I början av året sa jag hejdå till gamla Golfen och Ante Schön tog över den förbaskade bilen.

Jag köpte mig en fräsch Fiat Punto istället! I love you. Förutom när du inte vill dra ut bältet.

I denna bil vallfärdade vi till Skövde där vi skulle hälsa på Louise!
Kristoffer, Maja och Karin trivdes i baksätet.

Och vi kom äntligen fram och spriten dukades opp.

Go video från Skövde.


I mars åkte jag och Emmy upp till Hufvhudstaden och gjorde ett modelljobb.


Jag blev ihop med Idol-Calle eftersom jag blev så känd.

Det var fest nästan jämt och ständigt på Kapellgatan!


Sen blev det vår och jag var i Marsjö med syrran och gosade med Siri

Gjorde mycket gulaschsoppa. Ibland blev den lite gammal.

Joar, jag och Emmy roadtripade till Göteborg!

Video med tvivelaktig sång och mest en väska.

Till slut blev det sommar och Visfestival! Linda och jag höll på att dö när vi såg Jack Vreeswijk.
Han tyckte ju även att min tatuering var en av de bästa han sett, så jag kan dö lycklig nu.


Joar friade till Linda helt plötsligt. Fast det hade ju vart på gång vet man ju.

Sen var det midsommar i Marsjö!





Vi spelade minigolf i Läppe.

Sen var det utflyttningsfest på Kapellgatan!



Några dagar efter låste jag dörren för sista gången och slängde ner nyckeln i brevinkastet.

Sen hade Linda Binda födelsedagsfest i Smedjan! Det var en bra fest, där träffade jag ju en jädra bra kille.


Tallinngänget 2010! Wowowow!

Vi var i Norrköping och såg Magnus Carlson och Per Persson! Älskart.


Sen kom Majlis till familjen i Albano!

Alldeles i slutet av augusti flyttade jag ihop med världens bästa kombo Emmy!

Lite efter det blev jag ihop med PVn!

Vi hade en liten fest.

Jag fyllde år och vi hade dukat upp med kakor och bullar!


Vi åkte lite crazy från Ikea. Säg inget till polisen.

Sen hände det inte så mycket mer kul eller speciellt som jag har kort på. God Jul sa jag kanske!

2 kommentarer:

  1. Haha fantastiskt! Asgarvade åt Skövdevideon! :D

    SvaraRadera
  2. http://www.youtube.com/watch?v=OaFvFD9vUxQ

    SvaraRadera