tisdag 4 januari 2011

Pennybridge

Sådär, nu är jag hemma i Örebro igen!
Skönt. Jag har inga förpliktelser eller måsten ALLS! Helt själv är jag också, eftersom Emmy jobbar. Imorgon drar hon mot andra platser i världen, och jag blir själv en hel vecka till och med.
Otäckt.
Så idag har jag kollat på film. Ska nog göra det senare igen.
Ja, det är väl sånt man gör när man är ledig har jag hört.

Måste bara påminna om KoMbObLoGgEn! Den senaste kattvideon = HI-LA-RI-OUS! Haha, ja den är för jädra kul.

En annan kul grej är DET!
Haha, nej men ni facebookfans vet vad som menas. Alltså DET! Hehe, man fattar ingenting.
Men Emmys och mitt DET är fan kul, så håll utkik, det kommer upp något på fejset snart.
MYS!!
Har ni förresten tänkt på att så fort folk skriver typ "Tvättar... så tråkiiigt!" eller "Städdag idag - suck!" i sin status, så finns det ALLTID någon som kommenterar i stil med "Du kan komma hit och städa! Heheheheh"
Ba, VARFÖR skulle dom vilja det? Det är ju en så jädra dålig kommentar. Dock är ju sådana statusar helt värdelösa också.

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar