lördag 16 april 2011

Dagens tips dagens tips lalalalala dagens tips

Tjena fans!
Jag tänkte komma med ett tips till er! Jag såg det på en blogg tidigare idag och har redan börjat älska det.
Det heter Stumble Upon. Snubbla På, vill jag helt enkelt översätta det till.
Eller "Snubblet" som det antagligen kommer bli, på samma sätt som "fejset" - ni vet vad jag menar.
Det går ut på att man väljer de ämnen man är intresserad av, jag har kryssat i ex. katter, bakning, psykologi, magi och andra tuffa grejer. Sen kommer det helt sonika upp videor och bilder med dom sakerna!
Man bara får massa roligheter framför ögonen, bara av att trycka på en knapp.
Ni får utforska lite själva, HÄR ÄR LÄNKEN!
Det första jag fick fram var den här klassikern:

Hehehe, den är ju för kul. Den är ännu roligare när dom har lagt till låten "Ridin' dirty".
Hahah, ja jädrar!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar