torsdag 7 april 2011

Tjejismilis

Idag är första dagen på väg mot Tjejmilen. Emmy, jag och Elin har planerat att fixa den långa sträckan där i början av september.

Jag har nyss varit på gymet serrni och kört en del kondition. Emmy har gjort upp ett träningsschema och enligt detta ska vi jogga 18 minuter denna vecka.
Det gick sådär.
Min kondition är inte vad den borde vara och i kombination med denna tunga kropp jag går runt och bär på, blev det jobbigt rätt snabbt. Så efter 7 min intensiv jogging fick jag köra på lite intervaller med powerwalk.
Men gu vad intressant!!
Haha, ja jädrar. Nä men som sagt, det är ju skönt att man kan jobba sig uppåt! Tråkigt att träna om man redan är fit liksom.

Nu har jag ätit halvfabrikat för att fira min bedrift. Detta i form av gulaschsoppa (som jag älskar, vilket ni fans vet)från Keldis! Den var jädra go.


Känns ju inte alls white trash att lägga in en googlad bild på mat.

Men du...
Vi hörs! Puss

2 kommentarer:

  1. Känns som att den där avskedsfrasen är bekant...från någon annans blogg...typ din PV:s....:)

    SvaraRadera
  2. Intervallträning är det bästa, har jag hört. På riktigt! :)

    SvaraRadera