fredag 29 april 2011

NK B

Jaha, min kille har sagt att jag inte ser riktigt ut så som jag gör på bilden nedanför. Det känns skönt, för den är ganska ful.

Idag var skolan lite roligare, vi hade labb och skulle rulla upp DNA från kiwi på en liten pinne.
Det låter ju helknäppt, och det skulle vara i iskallt vatten och salt och t-sprit och massa hit och dit. Sen var det klart! DNA var som ett slem och man såg faktiskt lite trådar!
Sen skulle jag rulla upp det på pinnen och alla ba "Åååh" och lärarn ba "Det var det bästa nån rullat upp faktiskt! DNA-rullare kanske skulle var ett bra karriärval?"
Asså, det var så himla fint.
Såhär såg själva kiwiblandningen ut. Det slemmiga med bubblor i mitten är DNA.

Okej, det är inte min bild. Jag googlade liksom kiwi DNA.
Intressant va? Hehehe.

Asså ni hör ju att jag är smart. De är ju inte utan anledning man fick 1.0 på högskoleprovet liksom.
Jorå, över genomsnittet serrni!

Pusshej

1 kommentar:

  1. Haha coolt! Nåt sånt har jag aldrig fått labba på! :/

    SvaraRadera