torsdag 28 april 2011

Tjabba alla fans!

Nu är man på banan (ej frukten) igen.
Eller ja nästan, skolan var ganska tråkig idag igen, men som tur var hade jag Anna vid min sida, hon är härlig.
Mitt nagellack blev snyggare sen när skiten som kommit utanför åkte bort. Älskar att det ser ut som en femåring har gjort det, varje gång jag sätter på nagellack. Störigt egentligen eftersom man har gjort de i typ 15 år.
Åh, så intressant.
Jaha idag sprang jag oavbrutet i 11 minuter, det låter aslite, men jag blev ändå stolt eftersom jag inte tränat sen innan påsk nångång. Jorå, man kan allt röra på fläsket!

Eh, jag tänkte skriva att jag borde bli en träningsbloggerska, men det kanske inte ser så bra ut när jag skryter om att jag orkar springa en kilometer typ...
Man har ju inte bloggnamnet Fatso Fat utan anledning va!

Jag tänkte ta en fräsch bild på mig nu efter jag duschat och så. Det resulterade i detta:


Mmm, jättefräscht!
Eller ganska mongo. Så man ser ut va.
Nu ska jag göra nåt vettigt. Pussheeej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar