måndag 11 juli 2011

Uschabuscha


Jag såg den här bilden på Karins blogg och jag blev så himla rädd!
Alltså, de där Slipsknutarna ser så jädra otäcka ut. Och Karin den tokan såg dom live!
Fast jag skulle nog också vilja göra det en dag. Ni vet, som kbt mot fobier och sådär, MÖTA RÄDSLAN liksom.
Jag är ju och för sig jädrigt lättskrämd. Flyger upp i taket när nån oväntat kommer bakom mig och får hjärtstopp när Sebbis står bakom en dörr och "bara ska skrämmas lite".
Minns även att jag tyckte Lordi såg otäcka ut när det begav sig.


Men gu dom ser verkligen inte trevliga ut!
Titta bara på käringen till höger, hon ser jättedum ut. Helt förstoppad.
Känns dock lite bättre när man tittar på frontmannen som kör Lunarposen, då fattar man att om inte är så farliga.

Ja fy sjutton, det finns mycket otäckt här i världen...
Helvetet till exempel.
Pusshej

1 kommentar:

  1. Haha nä man skulle nog inte direkt vilja träffa nån utav dem en fredagsnatt ute på stan, kan man väl inte säga... Men jag stod inte i moshpiten, jag satt på läktaren så du kan vara lugn. ;)

    De kan dock vara väldigt mänskliga också, som under presskonferensen efter att deras basist tagit en överdos och dött... http://www.youtube.com/watch?v=X_niQxntSw4&feature=related Får en tår i ögat när jag ser't, kan jag säga!

    Haha Lordi... Hon ser faktiskt jäkligt förstoppad ut!

    SvaraRadera