fredag 29 juli 2011

Tjabba liveh

Nu har jag så kallade semester!
Jag ska iväg och jobba om en timma.
Är ju en go jädra arbetare.
Men får skylla mig själv som sa åt Gurra att han kunde ringa mig om de krisade.
Pengar pengar! Det behövs ju som riktig student har man hört, hehehhehee.
Ja fyfasen om exakt en månad börjar jag skolan! Otäckt. Men himla spännande.

I tisdags åkte jag och Emmy upp till Sthlm , mötte upp Elin och Djibril sen gick vi på Gröna Lund! Katapulten, som är ett uppskjutet och fritt fall på samma gång, var min favvo! Den var verkligen superkul! Pop-expressen (eller Virvelvinden som man sa på min tid) var min andra favvo.
Hatar Vilda Musen.
Det var iof den första vi åkte, och den är ju så jädra ryckig så går ju fasen av på mitten. Dålig start.
Men men, det var rooligt att vara där! Även om Emmy och jag klätt på oss allt för väl, eftersom det var dåligt väder i Örebro när vi åkte. Det var inte så kallt i hufvudstaden. Typiskt.
Har inte svettats så mycket på länge.

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar