fredag 25 september 2009

Femte och sista inlägget för idag! (Jag borde skaffa mig en riktig hobby)
Måste bara skriva hur lustig min mamma är ibland. Förut kollade vi på Skavlan där Jay-Z var med. Och då märkte jag att han har ju enormt stora läppar.
Jag - Varför har han såå stora läppar?
Mor - Han är neger.
Jag - Ja, men varför har dom så stora läppar då, det har ju inte vi?
Mor - Ja, men för dom är från Afrika och där fläktar dom sig med läpparna.
Jag ska dock tillägga att min familj är väl något av den orasistiska jag vet, jag har aldrig hört mina föräldrar säga något sånt seriöst, därför blir det ju så kul.
En annan klassiker är när vi skulle få besök av en kvinna som inte tål mjölk:
Mor - Jaa, hon är laktosintolerant, men då kan hon äta Vienetta va?
Charmigt.
I dagens tidning var det även ett repotage om en biskop och mammas kommentar:
- Pisskopp
var ju faktiskt himla kul. Det rimmade alltså.
Åh, det var så mycket roligare i verkligheten, ni borde träffa min mor någon gång, hon är världens bästa.
Nu; Percys magiska gymnastikskor
Sen; sömn.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar