onsdag 30 september 2009

Nu har jag gjort en stor fruktsallad med massa olika frukts, vet inte om det blev lagom. Imorse vid 6tiden skickade jag sms till mina närmsta vänner här i KFVregionen, det blev 5 stycken. Vet in om jag skickade det som en superinbjudan och "bara kom, du behöver inte svara"-sätt. Bara två har nämligen svarat på smset. Vi får väl se vilka som kommer.
Vi ska iaf kolla på Idol och uppdatera oss om livet antar jag.
Anledningen till att jag samlat alla hemma hos mig ikväll är att jag har något viktigt att berätta. Det har med graviditet att göra.
Nej där ljög jag faktiskt. Det är mest för att jag ska till Småland i helgen och kolla på Kerstin och kan inte hänga mer denna veckan. Synd, för Elin kommer i helgen och vi skulle umgåtts och druckit oss glada i hatten, men det visade sig att denna helgen är den enda på mer än en månad, som BÅDE jag och min syrra kan åka iväg.
Ojoj jag ska nog snygga till mig lite innan gänget kommer! Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar