tisdag 29 september 2009

Usch jag har blivit för inne i Idol. Men hur kul är det inte att jag ba på auditionsen skrev attjag tyckte att Jon eller Calle ska vinna, och dom gick vidare till fredagsprogrammen?
Jag borde sitta med i juryn, jag har ju uppenbarligen ett öga för artister, fyfasen.
Idag ska jag städa, är inte så sugen. Vet att de är så mycket jag borde göra, men jag vill bara vara för mig själv idag, har inte riktigt haft egen kvalitetstid på länge känns det som.
Laddar upp med ett URprogram på tyska. Det är massa snygga skinheads, tyvärr är dom nazister, en tönt har "hitlerfrilla" faktiskt, hemskt fult. En av skinsens syrra är tillsammans med en svart kille och det är vad det handlar om tror jag. Dom ska slåss, men nu blev visst alla kompisar med varandra. Känns troligt.
HAHA, allt slutade med att dom skapade ett skin-boyband som hette SkinSync och med de skulle slå igenom med sin nazi-pop, tillsammans. 4 skinheads och den mörka.
Som en dröm!
Nej nu måste jag ta tag i det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar