onsdag 23 september 2009

Jaha, då är det Idol igen och jag vill bara att dom här små 16-17åringarna ska gå hem. Dom är faktiskt inte bra alls, överlag.
Några pumor finns det iallafall, känns ju skönt det.
MEN HERREJÄVLAGU! Varför i hela friden finns hon Derna eller vad hon heter, med rosetten i håret, gå vidare? Hon var ju förfan tondöv.
Åh, det känns som dom kommer skicka vidare massa kassa.
Haha kära nån vad jag engagerar mig märker jag! Egentligen gör jag inte det. Bara Jon eller Calle vinner. Nivet, den sköna killen med glasögon och den gulliga mulliga med gitarr. Omnom.
Nu ringde min mor också. Jag ska följa med henne och titta på glasögon imorgon. Känns ju wonderful att hon litar på mig på den fronten. Ska nog lura på henne några riktigt fula.
Neej! Men min mamma kan ju aldrig bli ful ändå så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar