tisdag 29 september 2009

Pinsam grej idag. Handla på netto! Alltså, det är faktiskt skämmigt att gå med en såndär dödsgul påse som typ skriker "billigt och skabbigt, lika B som lidl!" MEN dom har faktiskt ordentliga råvaror och jag skulle mest ha ekologiska ägg, det var nämligen VÄRSTA extrapriset. Sen har dom bättre utbud på ekologiska varor än Willys tex. SÅ, jag gillar affären egentligen, men jag dör ungefär varje gång jag måste gå hem med påsen.
Mötte även en gammal... "bekant" på vägen hem, som jag faktiskt hälsat på förut, men NU när jag gick med den jädra Nettopåsen blev det inget Hej! Var SÄKERLIGEN pga den jädra ont-i-ögonen-gula påsen jag hade i handen.
Eller för han tror han är för cool.
Eller för att jag "dissat" hans kompis, haha.
Nej men usch va hemskt.
Städning och tvätt idag, tråkigt. Men det behövs, tjing tjong.

1 kommentar:

  1. Du får börja köra med tygpåsar, för tusan! Då har ingen koll på var du handlar, du går bara runt med en jäkligt snygg påse i handen! :)

    SvaraRadera