onsdag 25 augusti 2010

Dagens tips: googla på Julia Crown - jättemycket porr.

Men gu, blev så himla glad för Joar skull nu kände jag, läste på hans blogg (!!!?) att han drar iväg till Uppis! Skönt att bli av med snubben liksom.
Neej då, men så himla fint.
Hoppas det ska gå lika bra för alla mina andra fina vänner som vill plugga och få jobb och sådär.
Och mig!
Jag ska ju också flytta för sjutton. På söndag är släpkärra bokad och flyttlasset drar te Örebro. Har redan börjat skolan förresten. Igår var jag på min första geografi-lektion vilket inte var så tokigt. Fick en kompis i klassen som jag inte vet vad hon heter, men hon verkar trevlig.
Imorgon ska jag på introduktion med Psykologi A (som f.ö. är exakt samma tid som historialektion 2, och kommer alltid vara) och Samhällskunskap B.
Det ska bli skönt att komma in i det här, just nu är allt ganska läskigt och konstigt. Men jag vet att det tillslut kommer kännas bra. Eller stressigt och skitjobbigt, men jag tror på bra.

Ska väl skriva något om Sebastian eftersom han kallade mig tjackhora (kej kanske inte riktigt) i sitt senaste blogginlägg, så FU Holmenholmström! Kej skoja. Kommer saknan. Puss

Förresten så gillar jag Majlis asabasamycket, men hon är fasen ALL OVER THE PLACE! På mig, bredvid, bakom, under, överallt med världens minsta och vassaste klor (obs ej klor som i badhuset utan kloor som i tass).
Nä, ska väl duscha och så.
Adieu

2 kommentarer: