måndag 16 augusti 2010

Walk the line

Har just sett den underbara filmen. Det var ett tag sen sist och jag hade glömt bort hur himla bra den är! Det var härligt. Och den är ju så snygg!
Joaquin Phoenix är ju också en av världens snyggaste karlar. Kära nån vad man kan bli knäsvag av den karln! Att han nu lagt ner skådespelar-karriären för musiken och skaffat sig en lite mer bekväm stil, gör honom inte sämre. Ni som känner mig vet ju att skäggiga karlar är det bäst jag vet.
Så jag har ju inte suttit och bildgooglat karln nu, så jag kommer ju inte lägga upp massa bilder pån.






Skoja!
Åh, den skäggiga bilden när han tittar bakåt in i kameran är ju så läcker. Egentligen en tråkig röda mattan-bild, men han är ju så snygg! Kläderna, skägget, ciggen - M M M! I would do him any day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar