torsdag 19 augusti 2010

Lyssna på Dan Viktors låt Glad - den är himla fin.

Igår var en finfin dag. Slutade jobba kl 13 efter att ha kollat fem avsnitt Supernatural (ja, det är det enda vi gör på jobbet), åkte hem och gosade med Majlis och fixade mig för att åka in till Katne.
Vi i gänget gav Linda hennes present; mat och dryck på Harrys hela kvälla. Himla bra present, Louise är så smart!
Efter ett tag kom det mer fint folk och allt var hemskt trevligt! Det hanns även med en biltur till Ericsberg för att se pinntorpafrun (?), men hon syntes inte till så jag drog några läskiga storys från Supernatural och Tugga på lik-boken. De övriga tre i bilen sket på sig av rädsla. Mest Linda.
Har haft en fin natt och morgon med fin tonåring (nåra vecker till faktiskt. pinsamt.) som jag inte kommer se på en vecka eller så. Typiskt.

Idag har jag mest gosat med Majlis och ringt studievägledare i Örebro. Så nu ska nog det förhoppningsvis lösa sig med plugget. "Ha is i magen i två veckor!" Älskar att faktiskt alla jag pratat med om studier har vart jättetrevliga och förstående!
Hm, jag kanske borde bli studievägledare... Dom verkar ju vara harmoniska människor.

Aw, Majlis ligger och sover jättegulligt!
Oj nu väckte jag henne för jag skulle ta kort. Hehehehehehe. Katter alltså!
Nu ska jag göra mat till fadren kommer hem, som den housewife jag är. Adieu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar