söndag 15 augusti 2010

man kanske känner sig som en roger.

Ibland kan man ju ha en dålig dag och bara känna sig ganska värdelös och tråkig. Men ibland sträcker det här sig över flera dagar och så blir det ännu värre när man kollar, ja t.ex. facebook.
Det är bilder från fester och tillställningar, där man känner nästan varenda en på korten, men man själv var inte ens bjuden.
Det är ju lite mellanstadie-känsla man får - "man måste bjuda alla i klassen". Men det är klart det inte är så, men det är så lätt att man får den känslan, att vara den mobbade.
Detta låter ju väldigt hemskt, men denna veckan har jag faktiskt känt så vid flera tillfällen.
Men okej, jag vet att jag inte är jättebra på att höra av mig till folk och bjuda in folk själv direkt alla gånger och förtjänar väl kanske inte att få vara med tuffa gänget, men någon sympati-invite kan man väl få? Åtminstone när resten av ens vänner får komma.
Ah, nu är det ju söndagen som talar så att säga, men denna helgen har vart i avundsjukans tecken lite.
Hursomhelst, detta var antagligen sista helgen på länge som jag gått ut i Kholm och då var jag inte ens på krogen.
Så, Kholm är nog över för mig. Eller nej okej vi ska på Harrys på onsdag och då ska jag inte bjuda in en jävel.
Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar