onsdag 2 mars 2011

Den stora högerskinkan

Alltså, jag tror mina rajder på gymet har gett lite resultat. Min vänstra skinka känns lite mindre.
Det är väl crosstrainerns förtjänst! Jag tror jag är lite sne i kröppa, för mitt högra ben blir helt trött mycket tidigare än det vänstra när jag kör på den maskinen. Min västra skinka kanske jobbar hårdare, för att det vill få jämvikt med högerbenet? Så kommer jag få värsta miniskinkan där, så min röv blir som Helan och Halvan. Läckert!

Huvudsaken är ju att man motionerar lite va! Extra viktigt denna veckan, eftersom att nästa vecka är jag i Praaaag!
Då blir det inte mycket träning, men ölen kommer flöda kan man tänka sig!
Fasen va gött.

Förresten har jag ju insett att naturorienterade ämnen inte är något för mig. Jag läser ju både biologi och naturkunskap denna termin och ibland kan jag ångra det ganska hårt.
I början tänkte jag att "Jädrar vad smart jag kommer bli när jag lär mig detta!", men det är tämligen ointressant. Dock är jag ganska smart i mig själv och kan plugga in grejer och klara prov, så jag fixar åtminstone G i dessa ämnen.

Jag läser även historia. Lite förvånande verkar det vara min grej, då jag fixade MVG på första provet häromsistens!
Okej, prov säger inte så mycket om kunskaper i själva ämnet, men jag är ändå stolt över mig själv.
Så, ett yrke där mina MVG-kunskaper i psykologi och historia kommer väl till pass, skulle behövas. Eller okej, bara psykologin, för det är nog tamejfan det intressantaste ämnet jag någonsin studerat.

Fasen vilket intressant inlägg va?! Jorå, jag slängde in både frågetecken och utropstecken.
Nämen... joråsåatteh...
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar