måndag 28 mars 2011

spyarn

Igår hade jag planerat en perfekt söndag.
Gå av jobbet kl 10, hem och käka lite, gå och träna lite, sen skulle Sebastian komma och vi skulle ta en sväng och hälsa på min brorsa över dagen, sen hem och så skulle vi mysa och ha det trevligt hela kvällen.

På söndag morgon 6.30 på jobbet, vaknar jag av att jag måste på toa. Efter toabesöket går jag och lägger mig igen men känner mig illamående. Det blev sedan ett litet rännande fram och tillbaks på toan med diverse kroppsvätskor som for ur mig, innan Emmy kom och löste av mig lite tidigare än vad tänkt.
Den jädra magsjukan alltså.
Idag mår jag bättre, men man är ju inte i sitt esse direkt.

Något jag däremot lyckats med är att skaffa typ världens fulaste frisyr:

Det är en kombination av flottigt hår + dusch utan hårtvätt + självtorkning i liggande läge.
Tyvärr kommer inte den rätta känslan fram genom dessa bilder, men det är verkligen som ett litet eget liv.
När man känner på det är det extra härligt ska jag säga.

Nä, nu vill jag inte vara sjuk längre. Det är skittråkigt (höhö).
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar