fredag 25 mars 2011

Det behöver inte vara så extrafint ändå.

Jag tänkte göra värsta fina kakan att ta med till min bror ikväll, så efter träningen gick jag och handlade. Vad jag märkte i kassan när jag precis skulle ta upp kortet och betala, var att mitt Visa inte var i plånboken!
Jag hade nämligen tagit med BARA kortet ut igår och glömt lägga tillbaks det.
Så jag kom bara hem med en påse mjöl.
Jag mådde så himla dåligt efteråt, jag vet inte varför. En faktor kan ju vara att tanten i kassan var lika serviceminded som en gås, men det är ju inget nytt direkt.
En annan anledning kan vara att jag var trött i kroppen och i hjärnan, då jag inte sovit ordentligt på några dagar. Eller för att jag efter många om och men till slut kom på vad jag skulle baka, och äntligen kom iväg och tränade och handlade och var lite stolt över mig själv, så bara brast det.
Så jävla löjligt.
Så istället för fina mariannekakan blev det en vanlig kladdis. Det är ju gött det med.

Adjöken, nu ska jag till Samuel och få våfflor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar