fredag 18 mars 2011

Tendre Jasmin Kroppslotion

Tjena bloggy!
Jag har just duschat efter ett hårt pass på gymeh, bara såru vet.
Ehehe, jag är så fit. Skojing skojing!
Men jag har faktiskt tränat. Det var några gubbar där, dom är så gulliga när dom kör på maskinerna, man tror dom bara ska klara ett gram och sen gå av ungefär. Men icke, de körde på som de inte fanns någon morgondag.

Nu sitter jag och väntar på att lotionen ska absorberas in i kröppa så jag kan ta på mig braller. Ja, ni läste rätt, BRALLER! Jag ska alltså ha jeans på mig! Det händer inte varje dag. Eller nästan nuförtiden, jag gillart.
Jaha, sen ska jag åka med syrran och vara shoppingsällskap, sen hem och festmysa med kombon, PVn och ev. sällskap.
Gööötttt.

Ja nä, jag tänkte ju att ni ville ha uppdatering.
Pusshej

1 kommentar:

  1. Coolt! :) Vart tänker du plugga, hade du tänkt dig..? Här i krokarna, eller tänker du slå på stort och plugga någon annanstans i Sverige?

    SvaraRadera